Perchè sceglite un generatore diesel

In a vita muderna, l'electricità hè diventata una parte inesistente o mancante di a vita.Ci hè parechje manere di generà electricità, ma perchè duvemu sceglie un generatore diesel?Eccu i punti di forza di i generatori diesel in usu!

• 1.Single machine à gradu di capacità, equipaggiu còmuda Setti generatori Diesel hannu una capacità stand-alone di parechji kilowatts à decine di millaie di kilowatts.Sicondu a so utilità è e cundizioni di carica, anu una larga gamma di capacità dispunibili è anu u vantaghju di esse usatu in una varietà di carichi elettrici basati in capacità.Quandu un generatore di diesel hè accettatu cum'è una fonte di energia d'emergenza è standby, una o più unità ponu esse allughjate, è a capacità installata pò esse equipaggiata sensibilmente secondu i bisogni attuali.

• 2. U cumpunenti putenza unità hè luce è a stallazione hè sensibule Setti generatori Diesel hannu un equipaggiu di sustegnu relativamente sèmplice, menu ausiliari, picculu taglia, è pisu ligera.Pigliate cum'è un esempiu di u mutore di diesel d'alta velocità, chì hè di solitu 820 kg / KW, è a centrale di vapore hè più di quattru volte più grande di u mutore di diesel.A causa di sta funzione di i generatori diesel, hè sensibile, cunvene è faciule da spustà.
U generatore diesel utilizatu cum'è una fonte d'alimentazione principale di l'alimentazione indipendente accoglie u metudu di l'equipaggiu indipindenti, mentre chì i gruppi di generatori diesel di standby o di emergenza sò comunmente usati inseme cù l'equipaggiu di distribuzione variabile.Siccomu i gruppi di generatori di diesel ùn sò micca generalmente operati in parallelu cù a rete elettrica di a cità, l'unità ùn anu micca bisognu di una fonte d'acqua piena [U costu di l'acqua di rinfrescante per u mutore diesel hè 3482L/(KW.h), chì hè solu 1. / 10 di u generatore di turbine, è l'area di u pianu hè Small, cusì a stallazione di l'unità hè più sensibule.

• 3. Altu cumplimentu termale è bassu cunsumu di carburante U cumplimentu termale efficace di i motori diesel hè 30% è 46%, quellu di turbine à vapore d'alta pressione hè 20% è 40%, è quellu di turbine à gas hè 20% è 30%.Pò esse vistu chì u cumplimentu termale efficace di i motori diesel hè relativamente altu, cusì u so cunsumu di carburante hè bassu.

• 4. Start agile è pò ghjunghje sin'à a piena putenza prestu U start-up di un mutore diesel pigghia di solitu solu uni pochi seconde.In una cunfigurazione d'emergenza, pò esse cumplettamente caricata in 1 min.In e cundizioni di u funziunamentu normale, hè purtatu à a piena carica in circa 510 min, è a centrale di vapore parte da u funziunamentu normale finu à ch'ella hè cumplettamente caricata cù 34 h.U prucessu di spegnimentu di u mutore diesel hè ancu assai cortu è pò esse cuminciatu è fermatu spessu.Dunque, i generatori di diesel sò adattati per a cooperazione cum'è alimentazione d'emergenza o di salvezza.

• 5. Facile à uperà è mantene Solu u persunale generale chì leghje a dichjarazione di l'equipaggiu cù cura pò inizià u generatore di diesel è eseguisce u mantenimentu abituale di l'unità.I difetti di l'unità ponu esse accettati nantu à a macchina, riparazioni sò necessarie, è menu staffu sò necessarii per riparà è riparà.

• 6.Comprehensive low cost di stabilimentu di centrale elettrica è generazione di energia In cunfrontu cù e turbine da esse custruitu, turbine à vapore per esse equipate di caldaie a vapore, è sistemi di preparazione di carburante più grande è di trattamentu d'acqua, a centrale diesel hà una piccula impronta, una custruzzione rapida. -up rate, è bassi costi d'investimentu.
Sicondu e statistiche di materiali pertinenti, paragunatu cù a generazione di energia rinnuvevule cum'è l'idroelettricità, l'energia eolica è l'energia solare, è ancu a generazione di energia nucleare è termale, u costu cumminatu di a creazione di una centrale diesel è a generazione di energia hè u più bassu.


Tempu di posta: Jul-08-2022