Cunsiglii per l'usu è u mantenimentu di u vostru Cummins Generator

Dopu avè un generatore diesel.Utilizazione è Mantenimentu di Cummins Generator Cooling System Sapete?U deterioramentu di u statu tecnicu di u sistema di rinfrescante di u mutore diesel affettarà direttamente u funziunamentu normale di u mutore diesel.U deterioramentu di a cundizione tecnica hè manifestatu principarmenti in u fattu chì a scala in u sistema di rinfrescante rende u voluminu più chjuca, a resistenza di circulazione di l'acqua aumenta, è a conduttività di u calore di a scala si deteriora, cusì chì l'effettu di dissipazione di u calore hè ridutta. a temperatura di u mutore hè alta, è a furmazione di scala hè accelerata.Inoltre, pò facilmente causari l'ossidazione di l'oliu di u mutore è causanu dipositi di carbone cum'è anelli di pistoni, pareti di cilindri, valvole, etc.Per quessa, in l'usu di u sistema di rinfrescamentu deve esse attentu à i seguenti punti:

• 1. Aduprate l'acqua dolce cum'è l'acqua di neve è l'acqua di piova cum'è acqua di rinfrescante quantu pussibule.L'acqua di u fiumu, l'acqua di surgente è l'acqua di pozzu sò tutte l'acqua dura, cuntenenu parechji tipi di minerali, è precipitanu quandu a temperatura di l'acqua aumenta.Hè facilitu di furmà scala in u sistema di rinfrescante, perchè ùn pò micca esse usatu direttamente.Se vulete veramente usà stu tipu d'acqua, deve esse bollita, precipitata è utilizata per l'acqua di a superficia.In l'absenza di l'acqua per cumpensà, aduprate acqua pulita è contaminata.

• 2. Mantene a superficia di l'acqua propria, vale à dì, a stanza di l'acqua superiore ùn deve esse più bassu di 8mm sottu à a bocca suprana di u tubu di l'ingressu;

• 3. maestru di u metudu currettu di aghjunghje l'acqua è di scaricamentu di l'acqua.Quandu u mutore di diesel surriscalda è manca d'acqua, ùn hè micca permessu di aghjunghje l'acqua fredda immediatamente, è a carica deve esse eliminata.Dopu chì a temperatura di l'acqua scende, hè aghjuntu lentamente in un trickle sottu u statu di u funziunamentu.

• 4. Mantene a temperatura normale di u mutore diesel.Dopu avè principiatu u mutore di diesel, u mutore di diesel pò principià à travaglià solu quandu hè riscaldatu finu à 60 ° C (solu quandu a temperatura di l'acqua hè almenu 40 ° C o più, u trattore pò principià a funziunamentu viotu).A temperatura di l'acqua deve esse guardatu in u range di 80-90 ° C dopu l'operazione normale, è a temperatura massima ùn deve esse più di 98 ° C.

• 5. verificate a tensione di a cintura.Cù una forza di 29,4 à 49N in u centru di u cinturione, a quantità di cinturione di 10 à 12 mm hè appruvata.S'ellu hè troppu strettu o troppu largu, desserrate i bulloni di fissazione di u supportu di u generatore è aghjustate a pusizione movendu a puleggia di u generatore.

• 6. Verificate a fuga di a pompa di l'acqua è osservate a fuga di u pirtusu di drenu sottu a tappa di a pompa d'acqua.A fuga ùn deve micca più di 6 gocce in 3 minuti da a fine.S'ellu hè troppu altu, u segellu d'acqua deve esse rimpiazzatu.

• 7. U cuscinettu di l'arbulu di a pompa deve esse lubricatu regularmente.Quandu u mutore diesel travaglia per 50 ore, u burro deve esse aghjuntu à u cuscinettu di l'arburu di a pompa.


Tempu di posta: Jul-08-2022