Tier 4: Noleggio di generatori à bassa emissione

Scopri di più nantu à i nostri generatori Tier 4 Final

Concepitu specificamente per riduce i contaminanti dannosi, i nostri generatori Tier 4 Final cumplenu cù i requisiti più stretti stabiliti da l'Agenzia di Proteczione Ambientale di i Stati Uniti (EPA) per i motori diesel.Operanu in u listessu modu cum'è i motori di l'auto più puliti, riducendu l'emissioni regulate cum'è NOx, particulate (PM) è CO. Inoltre, l'emissioni di CO2 ponu esse ridutte minimizendu u cunsumu di carburante è utilizendu biocarburanti amichevuli di l'ambiente.

A nova flotta innovativa furnisce una riduzione di 98% in u voluminu di particulate è 96% menu di gas NOx cumparatu cù i motori basi in generatori più vechji.

Cù l'affittu di generatori Tier 4 Final di Sorotec, pudete guarantisci un altu rendiment mentre travagliate versu i vostri scopi di sustenibilità.

Scopri di più nantu à i nostri generatori Tier 4 Final

Stabbilimentu di u standard per i generatori di energia temporale à bassa emissione

Sorotec hè fieru di fabricà è offre i generatori Tier 4 Finali.Cù mudelli chì varianu da 25 kW à 1.200 kW di capacità, a flotta Tier 4 Final offre una generazione di energia à emissioni più basse cù u listessu disignu high-spec chì pudete sempre aspettate da Sorotec.

Robusti è efficienti in carburante, i nostri generatori à pocu rumore ponu risponde à i vostri bisogni di energia temporale senza sacrificà u rendiment, stabilendu un novu standard in energia à bassa emissione.

Cosa hè u Tier 4 Final?

U Tier 4 Final hè a fase finale chì regula l'emissioni da i motori diesel novi è in usu di ignizione di compressione di compressione.Hè u scopu di riduce l'emissioni di sustanzi nocivi è hè una evoluzione di i standard precedenti.

Cosa hè u Tier 4 Final

Chì emissioni sò regulate?

In i Stati Uniti, i regulamenti di emissioni di l'EPA regulanu l'usu di generatori di energia temporale.Alcune di e regulazioni chjave per i generatori include:

Un calendariu di 5 fasi per a riduzione di emissioni in tutti i motori, ognuna di e quali hà guidatu u sviluppu di i motori più cumplessi à bassa emissione.

Riduzzione di NOx (ossidu nitroso).L'emissioni di NOx stanu in l'aria per assai più di CO2 è causanu a pioggia acida.

Riduzzione PM (Particulate Matter).Questi picculi particelle di carbone (cunnisciutu ancu com'è fuliggine) sò creati da a combustione incompleta di carburanti fossili.Puderanu riduce a qualità di l'aria è influenzanu a salute.

Chì emissioni sò regulate

Cumu riduce l'emissioni cù i generatori à bassa emissione Sorotec

Installati è monitorati da esperti, i nostri generatori Tier 4 Finali furniscenu una generazione di energia à bassa emissione per via di una tecnulugia mejorata cù e seguenti caratteristiche in tutta a gamma:

Filtru di Particulate Dieselper riduce a materia particulata (PM)

Sistema di riduzzione catalitica selettivaper riduce l'emissioni di NOx

Catalizzatore d'ossidazione di dieselper riduce l'emissioni di CO per l'ossidazione

Bassu rumore, cù ventilatori di velocità variabile chì riduce drasticamente u sonu à carichi più bassi è in cundizioni ambientali più ligeri per permette l'usu in e zone urbane

Rilevazione di Arc Flashe barriere fisiche di sicurità per furnisce a sicurità à l'operatori

Liquidu di scarico diesel internu (DEF) / cisterna Adblueaccumpagnatu à a capacità interna di carburante per assicurà chì u DEF necessita solu di riempimentu à a listessa frequenza chì i rifornimenti di u cisterna di carburante

Cisterna esterna DEF/AdBlueopzioni per allargà l'intervalli di ricarica in situ, furnisce generatori multipli è riduce l'impronta d'installazione di u situ necessariu

 


Tempu di Postu: Feb-28-2023