E caratteristiche di u generatore diesel di tipu apertu da Sorotec Machinery

Generatore dieselhè un tipu d'equipaggiu di generazione di energia cù una forte mobilità.Pò furnisce l'energia elettrica in modu continuu, stabile è sicuru, per quessa hè utilizatu cum'è alimentazione di standby è di emergenza in parechji campi.

Sicondu u so aspettu è a struttura, i generatori di diesel ponu esse divisi in generatori di diesel di tippu apertu, generatori di diesel di tippu silenziu, generatori di diesel à bordu, generatori di diesel di rimorchi mobili, etc. Chì sò e caratteristiche di u generatore di diesel di tippu apertu mintuatu quì?Avà vi daremu una introduzione dettagliata!

U generatore diesel di tippu apertu hè un generatore installatu direttamente nantu à u quadru di basa o struttura chì sustene a macchina è l'equipaggiu ausiliari.U sistema hè favurèvule à a so fabricazione è implementazione.U tipu apertugeneratore dieselprincipalmente hà e seguenti caratteristiche:

1.Getting parti hè facile.

2.Hè più faciule è più veloce di mantene.

3.It aiuta u calore generatu da a macchina dissipate rapidamente.

4.A simplicità di un generatore di diesel di tipu apertu rende più prezzu.

https://www.sorotec-power.com/powered-by-doosan/

U generatore di diesel di tipu apertu deve esse stallatu in una stanza climatizzata è coperta senza umidità eccessiva, ventilazione sufficiente, pulizia, etc. Tutte queste funzioni sò necessarie per u funziunamentu normale di u generatore diesel di tipu apertu.

U sopra hè una introduzione à e caratteristiche di u generatore diesel di tipu apertu.Sorotec Machinery hè un fabricatore di generatori diesel.Avemu parechji anni di sperienza in a produzzione è a vendita di generatori diesel.Attualmente, pruduciamu principalmente generatori diesel di tippu apertu è generatori diesel di tippu silenziosu da 5Kva-2000kVA.Cùmarca di mutore famosu mundiale alimentatu, cum'è Cummins, Perkins, Deutz, Volvo, Doosan, SDEC, è cusì.Se necessariu, benvenutu à cunsultà!


Tempu di Postu: Feb-09-2023