Service & Support

Scopu di a Garanzia

Questa ordinanza hè adatta per tutte e serie di Gruppi Generatori Diesel SOROTEC è prudutti interrelati utilizati à l'esteru.Duranti u periodu di guaranzia, se ci hè un malfunzionamentu per via di pezzi di cattiva qualità o di manufatti, u fornitore furnisce i servizii cum'è seguita.

Garanzia è Duty

1 A guaranzia hè finita quandu risponde à una di queste cundizioni: a, Quince mesi, cuntatu à u ghjornu chì SOROTEC hà vindutu à u primu cumpratore;b, Un annu dopu a stallazione;c, 1000 ore di corsa (accumulate).
2 Se u malfunzionamentu entra in u scopu di a garanzia, l'utilizatori anu da rinvià l'accessori dannati, dopu dopu l'ispezione è a cunferma di u fornitore, u fornitore furnisce l'accessori necessarii è a guida tecnica per a riparazione, l'utilizatori deve piglià incaricatu di e spese postali.U cumpratore deve piglià incaricatu di tutte e tasse di viaghju se avete bisognu di i nostri ingegneri per fà u travagliu di campu.(Include i biglietti aerei di ritornu, l'imbarcu è l'alloghju, etc.)
3 Se u malfunzionamentu hè fora di u scopu di a garanzia.U cumpratore deve piglià a carica di u costu di l'accessori per a riparazione di l'equipaggiu à u prezzu di u fabricatore, a carica di serviziu di i nostri ingegneri (300 dollari americani per ghjornu cum'è 8 ore di travagliu) è viaghjà (inclusi i biglietti aerei per l'escursione è a casa, stanza è pensione, etc. .)
4 U Fornitore ùn hè micca rispunsevuli di u costu di diagnostica o di risoluzione di prublemi è altre perdite supplementari derivanti da u malfunzionamentu di l'equipaggiu in garanzia.
5 Per determinà se u malfunzionamentu hè statu causatu da l'utilizatore o da pezzi di fabricazione difettosi, l'utilizatori hè pruibitu di dissimulà o di pruvà à riparà a macchina senza l'accunsentu previ di u fabricatore.Altrimenti, sta garanzia sarà NULL o VOID.
6 Fornitore ùn furnisce micca serviziu di campu quandu i prudutti situati in una zona di periculu o in paesi in ostilità, guerra, turbulenza, peste, radiazioni nucleari è cusì.Se a cundizione di travagliu di u produttu ùn hè micca adattatu à u standard internaziunale o à u cuntrattu di vendita stipulatu (per esempiu: altitudine troppu alta sopra u livellu di u mari), u malfunzionamentu risultatu da i motivi sopra ùn hè micca in u scopu di a garanzia.

Garanzia Globale assuciata

Parechje di e parti chì entranu in a fabricazione di Gruppi Generatori Diesel SOROTEC sò in garanzia in u mondu sanu da u fabricatore di pezzi.Questu include, ma micca limitatu à l'alternatori STAMFORD, i motori Cummins, i motori MTU, etc. Hè impurtante di registrà i prudutti cù l'agente lucali di u fabricatore una volta chì riceve i prudutti Mega.

A Responsabilità di l'Usuariu per i prudutti sottu Garanzia

SOROTEC serà a garanzia rispunsevuli è serà efficace basatu annantu à l'installazione, l'usu è u mantenimentu curretti.L'utente deve aduprà u carburante diesel, l'oliu lubrificante, u liquidu di rinfrescante è u fluidu antirugginu cunsigliatu è ancu riparà è mantene a macchina periodicamente secondu a prucedura cunsigliata.L'utente hè dumandatu à pruduce una prova di mantenimentu periodicu cum'è suggeritu da u fabricatore.
L'utente hè rispunsevuli di u costu di i fluidi cambianti, lubrificanti è altre parti rimpiazzabili o spendibili, chì includenu tubi, cinture, filtri, fusible, etc.

Limitazione di Garanzia

Questa guaranzia ùn copre micca i danni derivanti da:
1 Malfunzionamenti causati da installazione sbagliata chì ùn seguita micca e prucedure cunsigliate stabilite in u manuale di installazione di u fabricatore;
2 Malfunzionamenti causati da a mancanza di mantenimentu preventivu cum'è cunsigliatu in u manuale d'utilizatore;
3 Funzionamentu sbagliatu o negligenza, cumpresu l'usu di u fluidu di rinfrescante sbagliatu, l'oliu di u mutore, a cunnessione sbagliata è qualsiasi altre malfunzionamenti causati da a riunione senza l'autorizazione previa di u fornitore;
4 L'usu cuntinuu di l'equipaggiu malgradu a realizazione di un malfunzionamentu o una alarme à questu effettu;
5 Usura normale.


Tempu di posta: Jul-08-2022