Cunsiglii principali per i gruppi elettrogeni diesel silenziosi

Cù a gravità crescente di a contaminazione di u rumore, alcune imprese cù esigenze più elevate di cuntrollu di u rumore anu cambiatu a so dumanda per l'acquistu di gruppi elettrogeni diesel, ègeneratore diesel super silenziosohè diventatu sempri più diffusa in l'ultimi anni.U generatore di diesel silenziu ùn solu produce un rumore bassu, ma hè ancu equipatu di un cisterna di carburante di grande capacità integrata, chì a so affidabilità, a sicurezza è a cunvenzione ponu risponde à i bisogni di l'utilizatori.Inoltre, u generatore di diesel silenziu stessu hè ancu una scatula, chì pò prevene a pioggia, u sole è a polvera, etc. Ancu s'è u generatore diesel silenziu hà numerosi vantaghji, hè essenziale per mantene un mantenimentu propiu durante l'operazione, per minimizzà i fallimenti è allargà a vita di serviziu.

Sorotec vi prupone sette cunsiglii di mantenimentu maiò per voi per aiutà à utilizà megliu u generatore diesel silenziosu.

1. Sistema di rinfrescante
Qualchese fallimentu in u sistema di rinfrescamentu porta à 2 prublemi: 1) a temperatura di l'acqua in u generatore di diesel silenziu diventa troppu alta per via di un pocu rinfrescante, è 2) u nivellu di l'acqua in u tank serà abbassatu per via di a fuga d'acqua, è u silenziu. U generatore di diesel ùn serà micca capaci di funzionà normalmente.

2. Sistema di distribuzione di carburante / gasu
L'aumentu di a quantità di dipositi di carbone face chì u voluminu di l'iniezione di l'iniettore sia affettatu in una certa misura, chì risulta in una combustione insufficiente di l'iniettore, cusì chì u voluminu di iniezione di u cilindru di u mutore ùn serà micca uniforme è e cundizioni di u funziunamentu ùn sò micca. stabile.

3. Batteria
Se a bateria ùn hè micca mantinuta per un bellu pezzu, l'acqua di l'elettroliti deve esse aghjuntu in u tempu dopu l'evaporazione.Se ùn ci hè micca un caricatore di partenza di a batteria, a putenza di a bateria diminuisce dopu a scaricamentu naturali à longu andà.

Cunsiglii principali per i gruppi elettrogeni diesel silenziosi

4. Oliu di mutore
Se l'oliu di u mutore ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, a so funzione fisicochimica cambierà, risultatu in u deterioramentu di a pulizia durante u funziunamentu, è ancu causanu danni à e parti di u mutore.generatore diesel super silenzioso.

5. Cisterna di diesel
U vapore in u generatore diesel si cundenserà in gocce d'acqua appiccicate in u muru di u tank quandu a temperatura cambia.U cuntenutu di l'acqua di diesel supererà u standard quandu e gocce d'acqua scorri in u diesel, chì corroderà e parti di accoppiamentu di precisione è ancu dannu u generatore di diesel silenziosu se tali diesel entra in a pompa di l'oliu d'alta pressione di u mutore.

6. Filtri
Durante u funziunamentu di u generatore di diesel, l'oliu o impurità seranu depositati in u muru di u filtru, chì riducerà a funzione di filtrazione di u filtru.A troppa depositu pruvucarà ancu u circuitu di l'oliu per esse bluccatu è l'equipaggiu per esse incapaci di travaglià nurmalmente per mancanza di diesel.

7. Sistema di lubricazione è sigilli
U filing di ferru per via di e caratteristiche chimiche di l'oliu lubrificante o grassu è l'usura meccanica ùn solu riducerà l'effettu di lubricazione, ma ancu dannu altre parti.Inoltre, l'oliu lubrificante hà un certu effettu corrosivu nantu à u sigillo di gomma, è altri sigilli d'oliu seranu invechjate in ogni mumentu per chì u so effettu di sigillatura hè ridutta.

Sorotec, un top di Chinaproduttore di generatori diesel, pruduce è furnisce generatori di diesel d'alta qualità chì sò furnuti cù un pannellu di cuntrollu user-friendly, è ancu disposizioni di un interruttore di trasferimentu automaticu EXCALIBUR.Per qualsiasi più infurmazione, basta cuntattateci.


Tempu di Postu: Oct-09-2022